16 سبتمبر 2024

ظهرت البلوغر المصرية هدير عبد الرازق في فيديو جديد عبر مواقع التواصل الاجتماعي، وذلك بعد أزمتها الأخيرة المتعلقة بفيديو إباحي وانتقادات واتهامات من الجمهور بنشر الفسق.

وأعربت في الفيديو هدير عن استيائها من تعليقات الجمهور السلبية وقالت: “محدش يقولي رصيدك من الستر خلص أنت مين علشان تقولي كده؟ أنا بخاف ربنا ومحدش يعرف إيه اللي بيني وبين ربنا، أنا مكنتش كده، كان بيتعملي سحر، وبيتعملي أعمال من جوزي السابق اللي حصلي معاه مشاكل وأنا متأكدة أن ربنا هيكرمني بإذن الله، وده خير ليا، وأنا عمري ما أذيت حد، وما غلطش ولا عملت حاجة حرام ولا خالفت شرع ربنا ومش ضعيفة عشان أمشي في الشارع بنقاب”.

وقدمت هدير نصيحة للمتابعين: “الفيديو اللي هيدخلك قرش حرام، ربنا مش بيسيب وشوفوا وسيلة تكسبوا بيها فلوس، ولو جورجينا مش هتلعموا معايا كده وأنا مش محور الكون، وشوفوا حاجة غيري”.

وأشارت هدير إلى الدعم الكبير الذي تلقته من أسرتها، موجهة شكرها لوالدتها التي أرسلت لها بوست من صحفي محترم ساعدها على تجاوز الأزمة.

ورغم ظهورها لمحاولة تبرير موقفها، هاجمها الجمهور بشدة، حيث نصحها الكثيرون بالابتعاد عن الظهور على مواقع التواصل الاجتماعي، وأعرب أحد رواد مواقع التواصل الاجتماعي عن استيائه قائلاً: “أنتي لسه ليكي عين تطلعي تتكلمي المفروض تسكتي إيه البجاحة دي!”.

مصر.. الدولار يرتفع إلى مستوى تاريخي بالسوق السوداء

اقرأ المزيد